• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Reklama czy ozdoba – zadanie kolorowej taśmy pakowej
Zakupy w internecie są już codziennością dla sporej ilości osób. Stale rosnące grono klientów ucieszy z pewnością sprzedających. Lecz wraz z tym zwiększa się ilość sklepów działających w sieci. Konkurencja zaostrza się, co zmusza do podjęcia działań pozwalających zostać w pamięci kupujących do chwili kolejnych zakupów. Typowe formy reklamy są nie tylko kosztowne, ale w coraz mniejszym stopniu zwracają uwagę swoich adresatów. W natłoku bodźców i informacji niewiele osób zwróci uwagę na nowe grafiki przy ulicy, a okienka wyskakujące po wejściu na stronę są bardzo szybko usuwane. W takiej sytuacji trzeba kreatywnie podejść do tematu wyróżniania się. Ciekawą opcją jest znaczenie swoim logo zwyczajnych na pozór elementów użytkowych. Interesujący przykład takich przemyślanych działań to taśma pakowa z nadrukiem, akcesoria te producent taśm pakowych wykona zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Dzięki tym niedrogim dodatkom znaki firmowe będą głębiej zapadać w pamięć, dłużej pozostając w polu widzenia odbiorcy.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.